Translate

martes, 1 de diciembre de 2015

                                           ELS MEUS SENTIMENTS.


            Aparente ser una xica forta, de eixes que mai patixen, ni ploren ni li importa el que diga                     la gent de mi, però en realitat sóc tot el contrari. El faig perque la gent no puga fer-me més                 mal del que ja m'ha fet, hui és un dia d'eixos en qué pitjor estic, quan pitjor em sent i quan                 ningú es dona compte del que estic pasant, sense que ningú sàpiga tot el que sent, tot per                     eixos que em fastidiaren i van fer-lo de veritat.
            Que cada dia pense que va a ser un nou i m'alçe amb ganes de menjar-me el món sense pensar             en el passat però sempre aplega algú i et lleva el somriure, ixes ganes i tornes a pensar en tot,             en que no pots més, en que tot et fastidia perque estic farta i estic a punt de explotar i sí, un               dia algú em va dir que vivía una mentira i em vaig prendre mal però es ara quan em done                   compte que visc en una mentira en qué aparente ser forta y estic feta merda per dins.



           Paola Sanmartin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario